Czy mogę wybrać dzień i godzinę dostawy?

Ostatnia aktualizacja 06.04.2023 09:45

Problem

  • Czy mogę wybrać dzień i godzinę dostawy?
  • Z kim trzeba się skontaktować w sprawie dostawy?
  • Jak zmienić termin dostawy D2C?
  • Jak mogę przesunąć termin dostawy urządzeń/urządzenia?
  • Zmiana terminu dostawy D2C
  • Zmiana czasu dostawy przez Zadbano
  • Jak klient może zmienić termin/datę dostawy?

Dotyczy

Rozwiązanie

  • Dostawy zamówień realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00
  • Zmiana terminu może łączyć się z dodatkowymi opłatami
  • W celu zmiany terminu dostawy, można skorzystać z linka przesłanego w e-mailu od firmy Zadbano wysyłanym po odebraniu urządzenia z magazynu.
  • Zapytania dotyczące zmiany terminu dostawy prosimy kierować do firmy Zadbano pod numerem +48 22 307 68 98
  • Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru z faktury zaczynającego się na 56********, który można znaleźć w e-mailu od firmy Zadbano wysyłanym po odebraniu urządzenia z magazynu, lub na fakturze zakupowej.