Problem
- Duża ilość wody na dnie piekarnika
- Duża ilość wody na blachach w piekarniku SteamCrisp
- Woda przelewa się do komory piekarnika z szuflady
- Nieprawidłowe wskazanie czujnika poziomu wody w pojemniku
Dotyczy
- Piekarniki parowe serii 700 SteamCrisp
Rozwiązanie
W komorze piekarnika parowego serii 700 SteamCrisp nie powinna się zbierać woda.
- Jeżeli do pojemnika na wodę wlana została zbyt duża jej ilość to wyłącz piekarnik i wytrzyj gąbką lub ściereczką wodę, która znalazła się w komorze piekarnika.
- Podczas napełniania zbiornika na wodę jego wskaźnik powinien sygnalizować poziom oraz napełnienie.
- Jeżeli podczas uzupełniania zbiornika na wodę jego wskaźnik nie reaguje, nie wskazując prawidłowego poziomu lub/i woda po chwili od nalania zbiera się w komorze piekarnika to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Electrolux pod numerem 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub mailowo na adres: infolinia@electrolux.com
Pamiętaj, aby nie pozostawiać potraw na dłużej niż 15-20 minut po zakończonym pieczeniu ponieważ może to spowodować osadzenie się na nich i na komorze piekarnika pary wodnej oraz skroplin.