Duża ilość wody w komorze piekarnika parowego serii 700 SteamCrisp

Ostatnia aktualizacja 11.07.2023 11:19

Problem

  • Duża ilość wody na dnie piekarnika
  • Duża ilość wody na blachach w piekarniku SteamCrisp
  • Woda przelewa się do komory piekarnika z szuflady 
  • Nieprawidłowe wskazanie czujnika poziomu wody w pojemniku

Dotyczy

  • Piekarniki parowe serii 700 SteamCrisp

Rozwiązanie

W komorze piekarnika parowego serii 700 SteamCrisp nie powinna się zbierać woda. 

  1. Jeżeli do pojemnika na wodę wlana została zbyt duża jej ilość to wyłącz piekarnik i wytrzyj gąbką lub ściereczką wodę, która znalazła się w komorze piekarnika.
  2. Podczas napełniania zbiornika na wodę jego wskaźnik powinien sygnalizować poziom oraz napełnienie.
  3. Jeżeli podczas uzupełniania zbiornika na wodę jego wskaźnik nie reaguje, nie wskazując prawidłowego poziomu lub/i woda po chwili od nalania zbiera się w komorze piekarnika to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Electrolux pod numerem 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub mailowo na adres: infolinia@electrolux.com

Pamiętaj, aby nie pozostawiać potraw na dłużej niż 15-20 minut po zakończonym pieczeniu ponieważ może to spowodować osadzenie się na nich i na komorze piekarnika pary wodnej oraz skroplin.

Znajdź instrukcję obsługi
Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.

Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.