Piekarnik wyświetla kod błędu F602 lub F603

Ostatnia aktualizacja 28.03.2024 12:29

Problem

  • Piekarnik wyświetla kod błędu F602 lub F603

Dotyczy

  • Piekarnik do zabudowy z funkcją WiFi

Rozwiązanie

1. Wyłącz i włącz piekarnik.

KOD WYŚWIETLACZA

OPIS

F602, F603Sygnał Wi-Fi nie jest dostępny


2. Upewnij się że twój router działa poprawnie, włącz i wyłącz router

3. Upewnij sie że inne urządzenia (np. smartfon, laptop) podłączone do twojej domowej sieci bezprzewodowej działają poprawnie, tzn. połączenie WiFi jest stabilne i można korzystać z internetu.

Jeśli występuje problem z połączeniem internetowym skontaktuj się z twoim dostawcą usług internetowych w celu rozwiązania problemu.

2. Gdy jeden z powyższych komunikatów o błędach nadal pojawia się na wyświetlaczu piekarnika oznacza, że moduł mógł zostać wyłączony.

W takim przypadku skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

W przypadku wystąpienia powyższych kodów pozostałe funkcje piekarnika będą działać normalnie.

Znajdź instrukcję obsługi
Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.

Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Connectivity
Connectivity

Poznaj nasze nowoczesne urządzenia i stwórz bez wysiłku swój inteligentny dom.