Problem
- Urządzenie nie działa / nie można go włączyć.
- Nagrzewają się tylko dwa pola grzejne.
- Na wyświetlaczu ustawiania zasilania pojawia się komunikat o błędzie E6 lub E641.
- Pola grzejne po lewej stronie nagrzewają się szybciej i świecą jaśniej niż pola po prawej stronie.
- Przepala się bezpiecznik płyty grzejnej
Dotyczy
- elektryczna płyta grzejna do zabudowy
- kuchenka wolnostojąca z elektryczną płytą grzejną
Rozwiązanie
W przypadku nowej instalacji płyty indukcyjnej wyżej wymienione problemy z reguły oznaczają, że urządzenie zostało zainstalowane nieprawidłowo.
Uwaga: Nowa instalacja oznacza jedno z poniższych:
- Nowe urządzenie zostało pierwszy raz podłączone do zasilania elektrycznego.
- Urządzenie jest podłączone do innego gniazda elektrycznego.
1. Należy sprawdzić, czy w gnieździe elektrycznym jest napięcie.
W tym celu należy podłączyć inne urządzenie i sprawdzić, czy działa prawidłowo.
Jeśli gniazdo elektryczne nie działa, należy skontaktować się z wykwalifikowanym elektrykiem, aby wyeliminować problem.
2. Należy sprawdzić, czy bezpiecznik jest sprawny.
Sprawdzić, czy przyczyną nieprawidłowego działania jest bezpiecznik.
Jeżeli nadal będzie następowało wyzwalanie bezpiecznika, należy skontaktować się z wykwalifikowanym elektrykiem.
3. Należy skontaktować się z wykwalifikowanym elektrykiem, który zainstalował urządzenie.
Jeśli powyższe porady nie rozwiążą problemu, zalecamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta Electrolux
Uwaga: zależnie od rodzaju usterki klient może zostać obciążony kosztami wizyty serwisanta, nawet w trakcie obowiązywania gwarancji
Ostrzeżenie: nie zaleca się użytkowania urządzenia do czasu całkowitego wyeliminowania problemu. Należy odłączyć urządzenie od zasilania i nie podłączać go ponownie do czasu uzyskania pewności, że wyeliminowano wszystkie nieprawidłowości.