Czy mogę używać płyty ceramicznej jeśli jest pęknięta?

Ostatnia aktualizacja 04.07.2023 13:32

Problem

  • Czy mogę używać płyty ceramicznej jeśli jest pęknięta?
  • Co powinienem zrobić, jeśli szkło ceramiczne pęknie?

Dotyczy

  • Płyty indukcyjne

Rozwiązanie

Jeśli płyta ceramiczna jest pęknięta, nie zalecamy dalszego użytkowania. Pęknięcie może wpływać na bezpieczeństwo i prawidłowe funkcjonowanie urządzenia. W przypadku problemu z płytą należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem lub producentem płyty ceramicznej, aby uzyskać profesjonalną pomoc i ewentualną naprawę lub wymianę płyty. Pamiętaj, że używanie uszkodzonej płyty ceramicznej może prowadzić do poważnych problemów i niebezpieczeństwa dla użytkownika. Bezpieczeństwo jest najważniejsze, dlatego konieczne jest podjęcie odpowiednich działań w przypadku pęknięcia szkła ceramicznego.

1. Upewnij się, że jest to pęknięcie / zbite szkło lub zadrapanie.

2. W przypadku pęknięcia odłącz płytę od zasilania

3. Nie używaj więcej płyty.

4. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu zarejestrowania wizyty serwisowej.

5. Płyta może posiadać rysy, które powstają w trakcie użytkowania płyty lecz nie wpływają na jej funkcjonalność oraz właściwości grzewcze. Do czyszczenia płyt indukcyjnych polecamy środek Vitro Care dostępny w naszym sklepie internetowym.


Zgodnie z warunkami gwarancji pęknięcia, wżery lub inne ubytki powierzchni ceramicznej nie kwalifikują się do naprawy w ramach gwarancji producenta.

Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.