Problem
- Funkcja SenseBoil® nie działa
- Nie mogę aktywować funkcji SenseBoil®
- Jak korzystać z funkcji SenseBoil®?
Dotyczy
- Płyty indukcyjne z funkcją SenseBoil®
Rozwiązanie
1. Wybierz strefę grzewczą w ciągu 5 sekund od aktywacji funkcji SenseBoil®.
Zapoznaj się z instrukcją obsługi dostarczoną z urządzeniem. Możesz pobrać instrukcję obsługi tutaj .
2. Zakończ czynności gotowania i wybierz wolną strefę gotowania bez ciepła resztkowego.
Jeśli wszystkie pola grzejne są już w użyciu lub jeśli na wszystkich polach grzejnych jest ciepło resztkowe, zabrzmi sygnał dźwiękowy, kontrolki SenseBoil® będą migać, a funkcja nie zostanie uruchomiona.
3. Sprawdź, czy użyłeś odpowiedniej ilości wody i/lub ziemniaków, a także właściwego rodzaju ziemniaków, aby funkcja działała.
- Upewnij się, że łączna waga wody i ziemniaków nie przekracza 5 kg.
- Używaj tylko zimnej wody z kranu i całych, nieobranych ziemniaków średniej wielkości.
- Zapoznaj się z pełnym opisem dostępnym w instrukcji obsługi lub w skróconej instrukcji dołączonej do urządzenia.
4. Sprawdź i zmień ustawienia ograniczenia mocy na swojej płycie grzejnej.
Zapoznaj się z instrukcją obsługi dostarczoną z urządzeniem.
Ostrzeżenie: upewnij się, że wybrana moc jest odpowiednia dla bezpieczników w Twojej domowej instalacji.
5. Sprawdź, czy wybrana patelnia jest odpowiednia dla funkcji SenseBoil®, monitorując pierwszy cykl gotowania.
- Ta funkcja jest idealna do gotowania wody i przygotowywania ziemniaków.
- Zapoznaj się z instrukcją obsługi dostarczoną z urządzeniem.
- Ta funkcja nie działa w przypadku naczyń żeliwnych i nieprzywierających, na przykład z powłoką ceramiczną.
- Patelnie ze stali emaliowanej są zalecane dla uzyskania najlepszych rezultatów podczas gotowania ziemniaków.
- Różne patelnie mogą dawać różne wyniki.
- Sprawdź z różnymi rodzajami lub rozmiarami patelni na wybranym obszarze lub przetestuj patelnię na innym obszarze.
6. Upewnij się, że powierzchnia strefy gotowania jest sucha. Używaj tylko garnków z suchym, czystym dnem.
7. Unikaj wytwarzania zewnętrznych wibracji (np. używając miksera lub umieszczając telefon komórkowy obok urządzenia), gdy funkcja jest włączona .
8. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Electrolux.
Jeśli powyższe porady nie rozwiążą problemu, zalecamy skorzystanie z interwencji technika.