Funkcja SenseBoil nie działa na mojej płycie indukcyjnej

Ostatnia aktualizacja 02.08.2024 14:05

Problem

  • Funkcja SenseBoil® nie działa
  • Nie mogę aktywować funkcji SenseBoil®
  • Jak korzystać z funkcji SenseBoil®?

Dotyczy

  • Płyty indukcyjne z funkcją SenseBoil®

Rozwiązanie

1. Wybierz strefę grzewczą w ciągu 5 sekund od aktywacji funkcji SenseBoil®.

Zapoznaj się z instrukcją obsługi dostarczoną z urządzeniem. Możesz pobrać instrukcję obsługi tutaj .

2. Zakończ czynności gotowania i wybierz wolną strefę gotowania bez ciepła resztkowego.

Jeśli wszystkie pola grzejne są już w użyciu lub jeśli na wszystkich polach grzejnych jest ciepło resztkowe, zabrzmi sygnał dźwiękowy, kontrolki SenseBoil® będą migać, a funkcja nie zostanie uruchomiona.

3. Sprawdź, czy użyłeś odpowiedniej ilości wody i/lub ziemniaków, a także właściwego rodzaju ziemniaków, aby funkcja działała.

  • Upewnij się, że łączna waga wody i ziemniaków nie przekracza 5 kg.
  • Używaj tylko zimnej wody z kranu i całych, nieobranych ziemniaków średniej wielkości.
  • Zapoznaj się z pełnym opisem dostępnym w instrukcji obsługi lub w skróconej instrukcji dołączonej do urządzenia.


4. Sprawdź i zmień ustawienia ograniczenia mocy na swojej płycie grzejnej.

Zapoznaj się z instrukcją obsługi dostarczoną z urządzeniem.

Ostrzeżenie: upewnij się, że wybrana moc jest odpowiednia dla bezpieczników w Twojej domowej instalacji.

5. Sprawdź, czy wybrana patelnia jest odpowiednia dla funkcji SenseBoil®, monitorując pierwszy cykl gotowania.

  • Ta funkcja jest idealna do gotowania wody i przygotowywania ziemniaków.
  • Zapoznaj się z instrukcją obsługi dostarczoną z urządzeniem.
  • Ta funkcja nie działa w przypadku naczyń żeliwnych i nieprzywierających, na przykład z powłoką ceramiczną.
  • Patelnie ze stali emaliowanej są zalecane dla uzyskania najlepszych rezultatów podczas gotowania ziemniaków.
  • Różne patelnie mogą dawać różne wyniki.
  • Sprawdź z różnymi rodzajami lub rozmiarami patelni na wybranym obszarze lub przetestuj patelnię na innym obszarze.


6. Upewnij się, że powierzchnia strefy gotowania jest sucha. Używaj tylko garnków z suchym, czystym dnem.

7. Unikaj wytwarzania zewnętrznych wibracji (np. używając miksera lub umieszczając telefon komórkowy obok urządzenia), gdy funkcja jest włączona .

8. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Electrolux.

Jeśli powyższe porady nie rozwiążą problemu, zalecamy skorzystanie z interwencji technika.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.