Jak podłączyć płytę indukcyjną z okapem COMBO do aplikacji?

Ostatnia aktualizacja 29.08.2023 16:31

Problem

  • Instrukcja połączenia płyty indukcyjnej z aplikacją My Electrolux Kitchen.
  • Jak podłączyć aplikację Electrolux do płyty indukcyjnej z okapem COMBO?
  • Co zrobić, aby połączyć płytę z aplikacją? - instrukcja krok po kroku

Dotyczy

  • Płyty indykcyjne z okapem COMBO wyposażone w funkcję Connectivity

Rozwiązanie

Poniżej znajdziesz instrukcję konfiguracji podłączenia płyty indukcyjnej z okapem COMBO do aplikacji mobilnej My Electrolux Kitchen:

  1. Pobierz aplikację My Electrolux Kitchen ze sklepu Play lub z AppStore.
  2. Otwórz aplikację, zarejestruj się lub zaloguj się do konta Electrolux.
  3. Dodaj nowe urządzenie
  4. Naciśnij i przytrzymaj  ,aż zaczną migać wskaźniki
  5. Aby dokończyć proces konfiguracji połączenia, postępuj zgodnie ze wskazówkami w aplikacji.
  6. Po zakończeniu konfiguracji wskaźniki  przestaną migać

Aby zmienić sieć, musisz  odłączyć bieżącą sieć i ponownie rozpocząć proces konfiguracji. 

  1. Wybierz Menu > Ustawienia użytkownika > Wdrażanie i zmienić ustawienie z Wł. na Wył. 
  2. Sieć została odłączona. 
  3. Otwórz aplikację i ponownie rozpocznij proces konfiguracji.
Znajdź instrukcję obsługi
Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.

Connectivity
Connectivity

Poznaj nasze nowoczesne urządzenia i stwórz bez wysiłku swój inteligentny dom.