Problem
- Płyta grzejna wyświetla komunikat o błędzie E2
Dotyczy
- płyta indukcyjna do zabudowy
- płyta ceramiczna do zabudowy
Rozwiązanie
1. Odłączyć płytę grzewczą od zasilania na co najmniej 30 sekund.
Uwaga: Aby ponownie uruchomić płytę indukcyjną, należy odłączyć ją od zasilania i odczekać 30 sekund przed ponownym włączeniem.
W przypadku urządzeń do zabudowy nie jest konieczne fizyczne odłączanie kabla - urządzenie można odłączyć za pomocą domowego wyłącznika prądu RCD.
2. Należy skontaktować się z autoryzowanym centrum serwisowym
Jeśli powyższe porady nie rozwiążą problemu, zalecamy zamówienie wizyty serwisowej, lub sprawdzenie płyty przez elektryka z uprawnieniami.
Zapisać wyświetlony kod błędu i podać go w chwili zamawiania wizyty serwisanta. Nie wyeliminuje to problemu, ale pomoże naszemu serwisantowi zidentyfikować jego przyczynę.
Ostrzeżenie: Nie zalecamy używania produktu aż do czasu całkowitego wyeliminowania problemu. Należy odłączyć produkt i nie podłączać go ponownie, dopóki nie ma pewności, że wszystkie nieprawidłowości zostały wyeliminowane.
Przyczyna
- Komunikat o błędzie E2 wskazuje błąd diod LED płyty indukcyjnej oraz może oznaczać błąd czujnika temperatury w urządzeniach teppan yaki.