Problem
- Na wyświetlaczu płyty indukcyjnej pojawia się kod błędu „F”
- Na wyświetlaczu płyty indukcyjnej pojawia się kod błędu „F1”
- Funkcja SenseBoil® nie działa
- Nie można aktywować funkcji SenseBoil®
Dotyczy
- Płyty indukcyjne z funkcją SenseBoil®
Rozwiązanie
Jeśli płyta indukcyjna została dopiero zainstalowana i wyświetla ciągły błąd „F” - skontaktuj sie z instalatorem urządzenia, mozliwa nieprawidłowa instalacja.
Jeśli płyta indukcyjna wyświetla kod "F" po jakimś czasie od prawidłowej instalacji, zapoznaj się z poniższymi wzkazówkami, aby rozwiązać problem
1. Upewnić się, czy powierzchnia płyty grzejnej jest sucha
2. Nie włączać żadnych pól grzejnych z ustawionymi pustymi naczyniami
3. Sprawdzić, czy wybrany garnek nadaje się do stosowania z funkcją SenseBoil®, obserwując pierwsze gotowanie w naczyniu
4. Funkcja nie działa w przypadku żeliwa i naczyń nieprzywierających, np. z powłoką ceramiczną
5. Aby uzyskać najlepsze wyniki podczas gotowania ziemniaków zalecane są emaliowane garnki stalowe
Odpowiednie naczynia są dostępne w naszym sklepie internetowym.
Wskazówki:
- Funkcja działa najlepiej w przypadku gotowania wody i przygotowania ziemniaków
- Należy upewnić się, że łączna waga wody i ziemniaków nie przekracza 5 kg
- Różne naczynia mogą zapewniać różne wyniki, zaleca się stosowanie naczyń o odpowiednich wymiarach. Należy zapoznać się z rozdziałem „Dane techniczne” w instrukcji obsługi.
- Należy używać wyłącznie garnków z suchym i czystym dnem.
- Kiedy funkcja jest uruchomiona, należy unikać powodowania drgań zewnętrznych (np. w wyniku używania blendera lub umieszczania telefonu komórkowego obok urządzenia).
Przyczyna
- Kod błędu F1 wskazuje, że moc jest zbyt mała z powodu stosowania nieodpowiednich naczyń lub pustego garnka
- Kod błędu F oznacza, że w strefie nie ma naczyń lub że naczynia nie są odpowiednie
- Jeśli płyta indukcyjna została dopiero zainstalowana i wyświetla błąd „F” - skontaktuj sie z instalatorem urządzenia, mozliwa nieprawidłowa instalacja.