Płyta indukcyjna wyświetla kod błędu F3

Ostatnia aktualizacja 02.08.2023 12:25

Problem

  • Na wyświetlaczu płyty indukcyjnej pojawia się kod błędu F3
  • Funkcja SenseBoil® nie działa

Dotyczy

  • Płyty indukcyjne z funkcją SenseBoil®

Rozwiązanie

  1. Aby zapewnić bezpieczne i skuteczne gotowanie, upewnij się, że powierzchnia płyty grzejnej jest sucha przed jej użyciem.
  2. Nie włączaj żadnych pól grzejnych bez naczyń lub garnków na nich. Pusty tryb grzania może prowadzić do uszkodzenia płyty i marnotrawienia energii.
  3. Dbaj o odpowiednie proporcje podczas gotowania w garnkach. Napełnij garnek od połowy do trzech czwartych zimną wodą, pozostawiając wolne 4 cm poniżej krawędzi garnka. Użyj od 1 litra do 5 litrów wody, przy czym całkowita masa wody (lub wody i ziemniaków) powinna wynosić od 1 do 5 kg.
  4. Unikaj gotowania na płycie grzejnej żywności innej niż woda i ziemniaki. Utrzymywanie się tych zasad pomoże w efektywnym gotowaniu, oszczędzaniu energii i utrzymaniu bezpiecznego środowiska kuchennego.


 


Przyczyna

  • Kod błędu F3 wskazuje, że w garnku jest za dużo lub za mało wody lub gotowane są inne produkty niż woda i ziemniaki.
Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.