Problem
- Jak naprawić usterkę mechaniczną w urządzeniu AGD?
- Kto może dokonać naprawy uszkodzonego sprzętu AGD?
- Czy uszkodzenie mechaniczne podlega gwarancji?
Dotyczy
- Urządzeń AGD produkowanych przez grupę Electrolux
- Naprawy nie objęte gwarancją
Rozwiązanie
Usterka mechaniczna urządzenia
Uszkodzenie mechaniczne to takie które wynikają z działania siły fizycznej. Jest to usterka której przyczyna nie jest zależna od sprzętu, a związana jest na przykład z nieprawidłową eksploatacją przez użytkownika czy niewłaściwym zabezpieczeniem urządzenia podczas przesyłki.
Uszkodzenie mechaniczne, a gwarancja
Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji, a co za tym idzie nie ma możliwości wymiany urządzenia lub usunięcia tej wady w jej ramach. Co w takim razie możesz zrobić? Bez względu na wiek urządzenia czy jego rodzaj zawsze możesz liczyć na wsparcie z naszej stronie. Posiadamy sieć serwisów autoryzowanych, które są do Twojej dyspozycji. W przypadku usterki mechanicznej urządzenia korzystnym rozwiązaniem może okazać się usługa Stały Koszt Naprawy.
Stały Koszt Naprawy
Jeżeli doszło do uszkodzenia mechanicznego Twojego urządzenia to mamy dla Ciebie świetną propozycję. Z naszą usługą Stały Koszt Naprawy masz pewność, że Twoje urządzenia zostaną naprawione profesjonalnie i skutecznie, z użyciem oryginalnych części zamiennych. Koszt nie przyniesie żadnych niespodzianek. W ramach jednej usługi otrzymasz wiele korzyści. Dojazd, ekspertyza, naprawa, części zamienne i gwarancja - wszystkie te elementy składają się kompleksową usługę.
Koszty usunięcia usterki Cię nie zaskoczą
W ramach usługi Stały Koszt Naprawy płacisz za naprawę z góry. Usunięcie usterki będzie zatem kosztować dokładnie tyle ile zapłacisz przed przyjazdem serwisu. Bez względu na rodzaj awarii cena pozostanie niezmienna. Nie musisz martwić się znalezieniem punktu serwisowego czy wymienieniem części zamienny, zrobimy to za Ciebie, a po skutecznej naprawie dostaniesz gwarancję na wykonaną usługę.
Jedna, stała opłata za naprawę bez względu na rodzaj awarii urządzenia. W celu poznania szczegółów oferty cenowej skontaktuj się z naszą Infolinią.
Jakość serwisu gwarantowana
Wszystkie zgłoszenia w ramach usługi Stały Koszt Naprawy realizowane są przez autoryzowane serwisy producenta. Powstałe usterki usuwane są przez wykwalifikowanych specjalistów, którzy używają jedynie oryginalnych części. Serwisy zamawiają niezbędne elementy z naszych magazynów i dostarczają je bezpośrednio do miejsca w którym znajduje się urządzenia.
Najszybciej jak to możliwe
Electrolux zobowiązuje się, że w ciągu 2 dni roboczych od uiszczenia opłaty za usługę skontaktuje się z Tobą serwis autoryzowany w celu umówienia terminu naprawy, który nie będzie dłuższy niż 7 dni. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy umówienie terminu wizyty w powyższym terminie jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od serwisu.
Usługa Stały Koszt Naprawy jest dostępna dla urządzeń dużego AGD, które nie są starsze niż 10 lat.
Jeśli posiadasz urządzenie małego AGD np. odkurzacz, blender, i chcesz usunąć usterkę mechaniczną swojego sprzętu to najlepszym rozwiązaniem będzie skontaktowanie się bezpośrednio z jednym z naszych autoryzowanych centrów serwisowych. Nasze serwisy chętnie pomogą Ci w usunięciu problemu.
Ogólne warunki usługi Stały Koszt Naprawy znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.electrolux.pl
Dzięki usłudze Stały Koszt Naprawy w łatwy sposób możesz doprowadzić do sprawności. A cieszenie się użytkowaniem będzie znowu możliwe!!
Jeśli chcesz sprawdzić czy usługa Stały Koszt Naprawy jest dla Ciebie skontaktuj się z naszą infolinia 22 749 61 00.