Problem
- Nie mogę zalogować się w aplikacji Electrolux Pure A9
- Aplikacja Electrolux Wellbeing wyświetla komunikat "nie udało się zarejestrować"
Dotyczy
- Oczyszczacze powietrza
Rozwiązanie
Jeżeli napotkałeś problem z logowaniem do aplikacji Electrolux Wellbeing, wynika to prawdopodobnie z faktu, że aplikacja ta została zastąpiona nową, o nazwie Electrolux. Twoje problemy z rejestracją mogą wiązać się z tym, że stara aplikacja nie jest już wspierana. Sugerujemy pobranie i zainstalowanie najnowszej wersji aplikacji Electrolux Wellbeing, która oferuje wszystkie funkcje znane z Electrolux Wellbeing, a także szereg nowych możliwości.
- Pobierz w Sklepie Google lub App Store aplikację Electrolux .
- Załóż konto i zarejestruj urządzenie.
Przyczyna
- Aplikacja Electrolux Wellbeing została zastąpiona nową aplikacją o nazwie Electrolux.