Aplikacja informuje, że mój oczyszczacz powietrza jest niedostępny

Ostatnia aktualizacja 09.08.2023 15:50

Problem

  • Aplikacja informuje, że mój oczyszczacz powietrza jest niedostępny

Dotyczy

  • Oczyszczacz powietrza Electrolux Pure A9 
  • Aplikacja Electrolux 

Rozwiązanie

Powody, dla których oczyszczacz powietrza może wydawać się niedostępny w aplikacji:

1. Oczyszczacz powietrza nie jest podłączony

2. Twoje Wi-Fi nie działa; spróbuj ponownie uruchomić router.

3. Oczyszczacz powietrza został przeniesiony poza zasięg routera Wi-Fi; spróbuj przenieść oczyszczacz powietrza bliżej routera (w promieniu 10 metrów)


Jeśli sprawdziłeś powyższe powody, ale oczyszczacz powietrza nadal wyświetla się jako niedostępny:

1. Odłącz oczyszczacz powietrza

2. Poczekaj kilka minut

3. Podłącz urządzenie ponownie


Wciąż niedostępne? Usuń oczyszczacz powietrza z aplikacji i dodaj go ponownie.


Aplikacja, której możesz użyć do sterowania swoim oczyszczaczem to Electrolux. 

Pobierz aplikację:


Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.