Problem
- Aplikacja informuje, że mój oczyszczacz powietrza jest niedostępny
Dotyczy
- Oczyszczacz powietrza Electrolux Pure A9
- Aplikacja Electrolux
Rozwiązanie
Powody, dla których oczyszczacz powietrza może wydawać się niedostępny w aplikacji:
1. Oczyszczacz powietrza nie jest podłączony
2. Twoje Wi-Fi nie działa; spróbuj ponownie uruchomić router.
3. Oczyszczacz powietrza został przeniesiony poza zasięg routera Wi-Fi; spróbuj przenieść oczyszczacz powietrza bliżej routera (w promieniu 10 metrów)
Jeśli sprawdziłeś powyższe powody, ale oczyszczacz powietrza nadal wyświetla się jako niedostępny:
1. Odłącz oczyszczacz powietrza
2. Poczekaj kilka minut
3. Podłącz urządzenie ponownie
Wciąż niedostępne? Usuń oczyszczacz powietrza z aplikacji i dodaj go ponownie.
Aplikacja, której możesz użyć do sterowania swoim oczyszczaczem to Electrolux.
Pobierz aplikację: