Problem
- Aplikacja Electrolux Wellbeing nie jest dostępna w AppStore ani Google Play
- Nie mogę znaleźć aplikacji Wellbeing w AppStore lub Google Play
- Urządzenie wyświetla komunikat: "This app is currently not available in your country or region"
Dotyczy
- My Electrolux Wellbeing App
Rozwiązanie
- Aplikacja Wellbeing App jest dostępna tylko w sklepach z aplikacjami w określonych krajach, w których produkt został oficjalnie wprowadzony na rynek. Sprawdź kraj lub terytorium swojego konta App Store, aby upewnić się, że odpowiada krajowi, w którym produkt został zakupiony, aby móc znaleźć aplikację.
- Jeśli Twoje konto App Store jest powiązane z krajem lub terytorium, w którym produkt nie został jeszcze wprowadzony, aby móc znaleźć i pobrać Aplikację, będziesz musiał zaktualizować kraj na koncie App Store.
- Jeśli Twoje konto App Store jest połączone z odpowiednim krajem lub terytorium i możesz wyszukiwać, pobierać inne aplikacje (np. Skype), ale nadal nie możesz znaleźć aplikacji Wellbeing App, skontaktuj się z najbliższym Biurem Obsługi Klienta Electrolux w celu diagnostyki i rozwiązania problemu.
iOS (Apple) : Aby sprawdzić, z jakim krajem lub terytorium jest połączone konto App Store, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami (może ulec zmianie):
- Odblokuj telefon i przejdź do aplikacji „App Store”
- Kliknij zdjęcie profilowe w prawym górnym rogu w aplikacji
- Kliknij swoje imię i nazwisko (nazwę konta) w wyskakującym okienku, aby otworzyć stronę Konto
- Zweryfikuj swoją tożsamość za pomocą odcisku palca lub hasła — zgodnie z zaleceniami
- Na stronie „Konto” kliknij Kraj/Region, a następnie sprawdź aktualny kraj lub terytorium, do którego dołączony jest App Store
Dla systemu Android (Google) : Aby sprawdzić, z jakim krajem lub terytorium jest połączone konto Google Play, postępuj zgodnie z instrukcją