Migracja z aplikacji Pure A9 do aplikacji Electrolux Wellbeing - często zadawane pytania

Ostatnia aktualizacja 19.05.2022 09:52

Problem

Migracja z aplikacji Pure i9 do aplikacji Electrolux Wellbeing - często zadawane pytania

  • Czy będę musiał się ponownie zalogować?
  • Czy będę musiał ponownie zarejestrować urządzenie?
  • Kiedy stara aplikacja przestanie działać?
  • Dlaczego zmieniamy aplikację?
  • Czy możesz zmienić mój adres e-mail w ramach migracji?
  • Czy nazwa i lokalizacja mojego urządzenia zostaną przeniesione do nowej aplikacji?
  • Czy nowa aplikacja zachowa szczegóły użycia mojego filtra?
  • Czy nowa aplikacja zapamięta moje historyczne dane AQ - wewnątrz i na zewnątrz - z wcześniejszej, czyli starej aplikacji?
  • Właśnie kupiłem nowy oczyszczacz powietrza A9. Którą aplikację pobrać i używać?
  • Jaki jest minimalny system operacyjny wymagany dla nowej aplikacji?
  • Czy nowa aplikacja zmienia coś w zakresie mojej prywatności ... RODO?


Dotyczy

  • Oczyszczacze powietrza
  • Odkurzacze automatyczne
  • Aplikacja Electrolux Pure i
  • Aplikacja Electrolux Wellbeing

Rozwiązanie

1. Czy będę musiał się ponownie zalogować?

Tak, to będzie konieczne.

2. Czy będę musiał ponownie dołączyć do programu?

Nie, chyba że w międzyczasie zmieniono Wi-Fi lub inne ustawienia.

3. Kiedy przestanie działać stara aplikacja?

Stara aplikacja już nie działa, pobierz aplikację Electrolux Wellbeing

4. Dlaczego wymieniamy aplikację?

Częściowo ze względu na opinie, które otrzymaliśmy od CIEBIE na temat bieżącej aplikacji, szukamy sposobów na ulepszenie, a częściowo ze względu na nasz strategiczny zamiar zharmonizowania (zmniejszenia) liczby aplikacji, które mogą być potrzebne do interakcji z naszymi produktami i usługami.

5. Czy można zmienić adres e-mail w ramach migracji?

Nie, nie możemy tego teraz zrobić; upewnij się, że przełączyłeś się na nową aplikację, a następnie w sekcji Profil (ustawienia) spróbuj samodzielnie wprowadzić tę zmianę. Jest prawdopodobne, że ta funkcja zostanie wprowadzona dopiero później, ponieważ jest to obecnie jedno z kluczowych podstawowych pól Twojego konta w naszej bazie danych.

6. Czy nazwa i lokalizacja mojego urządzenia zostaną przeniesione do nowej aplikacji?

Nazwa urządzenia zostanie przeniesiona, ale lokalizacja będzie musiała zostać zaktualizowana w aplikacji.

7. Czy nowa aplikacja zachowa szczegóły dotyczące użycia mojego filtra?

Tak, zapamięta ponieważ szczegóły są przechowywane w samym urządzeniu, a nie w aplikacji.

8. Czy nowa aplikacja zapamięta moje historyczne dane AQ - wewnątrz i na zewnątrz - z wcześniejszej, tj. ze starej aplikacji?

Ze względu na zmiany w sposobie przechwytywania, syntetyzowania i prezentowania danych AQ, niestety dane historyczne nie zostaną zachowane. Nie spowoduje to utraty jakiejkolwiek funkcjonalności produktu.

9. Właśnie kupiłem nowy oczyszczacz powietrza A9. Którą aplikację pobrać i używać?

Zalecamy korzystanie z nowej aplikacji Electrolux Wellbeing.

10. Jaki jest minimalny system operacyjny wymagany dla nowej aplikacji?

Aplikacja działa z każdym telefonem oraz tabletem z oprogramowaniem iOS 11.0 lub Android 6 i wyższymi wersjami.

11. Czy nowa aplikacja zmienia coś w zakresie mojej prywatności ... RODO?

Będziemy nadal postępować zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przechowywania, przetwarzania i wykorzystywania danych zgodnie z obowiązującymi lokalnie przepisami i zapewnić zgodność z wytycznymi RODO dla wszystkich użytkowników z Europy. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi wykorzystania danych osobowych, możesz je znaleźć w sekcji Profil.

Connectivity
Connectivity

Poznaj nasze nowoczesne urządzenia i stwórz bez wysiłku swój inteligentny dom.