Problem
- Nie można podłączyć oczyszczacza powietrza do routera domowego (marka Technicolor)
- Po pomyślnym sparowaniu oczyszczacza z aplikacją, po około 5 minutach pojawi się powiadomienie „Nie można się połączyć… upewnij się, że wprowadziłeś prawidłowe hasło Wi-Fi”.
Dotyczy
- Oczyszczacz powietrza serii Pure A9 (wersja oprogramowania poniżej 2.20)
- Routery Technicolor
Rozwiązanie
- Skorzystaj z innego źródła Wi-Fi, które ma połączenie z Internetem i które jest zabezpieczone hasłem. Na przykład użyj smartfona z włączonym hotspotem Wi-Fi.
- Rozpocznij nową sesję połączenia oczyszczacza z aplikacją i postępuj zgodnie ze wskazówkami w aplikacji.
- Upewnij się, że wybierasz nowe źródło Wi-Fi, z którym chcesz się połączyć.
- Po pomyślnym sparowaniu oczyszczacza, uruchom go na co najmniej 15 minut
- Sprawdź, czy oprogramowanie oczyszczacza jest zaktualizowane. Informacje te można znaleźć w aplikacji Electrolux w sekcji „Informacje o produkcie”. Wersja oprogramowania aplikacji po wersji 2.20 działa ze wszystkimi routerami.
- Połącz urządzenie z preferowanym routerem domowym.
Alternatywnie zmień protokół bezpieczeństwa routera domowego z WEP / WPA na WPA2 i ponownie przeprowadź procedurę parowania. Aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące łączenia, sprawdź dokumentację routera
Przyczyna
- Przestarzałe oprogramowanie oczyszczacza. Problem pojawia się w przypadku połączenia oczyszczaczy z wersją oprogramowania wcześniejszą niż 2.20 oraz routera Technicolor. Po podłączeniu do chmury oczyszczacz automatycznie zaktualizuje wersję oprogramowania do najnowszej.