Problemy z połączeniem Wi-Fi oczyszczacza powietrza

Ostatnia aktualizacja 02.08.2024 12:20

Problem

  • Nie można podłączyć oczyszczacza powietrza do routera domowego (marka Technicolor)
  • Po pomyślnym sparowaniu oczyszczacza z aplikacją, po około 5 minutach pojawi się powiadomienie „Nie można się połączyć… upewnij się, że wprowadziłeś prawidłowe hasło Wi-Fi”.

Dotyczy

  • Oczyszczacz powietrza serii Pure A9 (wersja oprogramowania poniżej 2.20)
  • Routery Technicolor

Rozwiązanie

  1. Skorzystaj z innego źródła Wi-Fi, które ma połączenie z Internetem i które jest zabezpieczone hasłem. Na przykład użyj smartfona z włączonym hotspotem Wi-Fi.
  2. Rozpocznij nową sesję połączenia oczyszczacza z aplikacją i postępuj zgodnie ze wskazówkami w aplikacji.
  3. Upewnij się, że wybierasz nowe źródło Wi-Fi, z którym chcesz się połączyć.
  4. Po pomyślnym sparowaniu oczyszczacza, uruchom go na co najmniej 15 minut
  5. Sprawdź, czy oprogramowanie oczyszczacza jest zaktualizowane. Informacje te można znaleźć w aplikacji Electrolux w sekcji „Informacje o produkcie”. Wersja oprogramowania aplikacji po wersji 2.20 działa ze wszystkimi routerami.
  6. Połącz urządzenie z preferowanym routerem domowym.

Alternatywnie zmień protokół bezpieczeństwa routera domowego z WEP / WPA na WPA2 i ponownie przeprowadź procedurę parowania. Aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące łączenia, sprawdź dokumentację routera

Przyczyna

  • Przestarzałe oprogramowanie oczyszczacza. Problem pojawia się w przypadku połączenia oczyszczaczy z wersją oprogramowania wcześniejszą niż 2.20 oraz routera Technicolor. Po podłączeniu do chmury oczyszczacz automatycznie zaktualizuje wersję oprogramowania do najnowszej.
Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.