Co się stanie gdy podczas zaplanowanej wizyty kuriera nikogo nie będzie pod wskazanym adresem dostawy?

Ostatnia aktualizacja 05.04.2023 15:41

Problem

  • Jak zmienić termin dostawy?
  • Kto może odebrać zamówienie?
  • Czy usługa montażu/ odbioru starego urządzenia może zostać zrealizowana w innym terminie?
  • Klient nie odebrał paczki.
  • Zadbano nie zastało klienta w domu.

Dotyczy

Rozwiązanie

Jeśli dostawca nie zastanie klienta w domu, zostanie podjęta kolejna próba umówienia terminu na następny dzień. W przypadku 3 nieskutecznych prób doręczenia Twoje zamówienie zostanie anulowane a towar zwrócony do magazynu centralnego.

  • W wypadku jeśli nie jest możliwe osobiste przyjęcie paczki, zamówienie może przyjąć każda pełnoletnia osoba.
  • Dostawa, instalacja i odbiór starego urządzenia mogą być realizowane w odrębnych terminach, natomiast każde przesunięcie dostawy, lub terminu realizacji usługi mogą wiązać się z poniesieniem dodatkowych kosztów, zgodnie z cennikiem dostawcy.


Wskazówka! Zgodnie z procedurami dostaw zamówień Electrolux ze sklepu internetowego www.electrolux.pl, dzień przed przewidywanym terminem dostawy otrzymasz powiadomienie  o przewidywanych godzinach dostawy. Jeśli wiesz, że nie będzie Cię wtedy pod wskazanym adresie dostawy, zmień termin dostawy lub adres. 

Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru z faktury zaczynającego się na 5600000000, który można znaleźć w e-mailu od firmy Zadbano wysyłanym po odebraniu urządzenia z magazynu, lub na fakturze zakupowej.