Problem
- Jak zmienić termin dostawy?
- Kto może odebrać zamówienie?
- Czy usługa montażu/ odbioru starego urządzenia może zostać zrealizowana w innym terminie?
- Klient nie odebrał paczki.
- Zadbano nie zastało klienta w domu.
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Dotyczy gotowych wyrobów oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Jeśli dostawca nie zastanie klienta w domu, zostanie podjęta kolejna próba umówienia terminu na następny dzień. W przypadku 3 nieskutecznych prób doręczenia Twoje zamówienie zostanie anulowane a towar zwrócony do magazynu centralnego.
- W wypadku jeśli nie jest możliwe osobiste przyjęcie paczki, zamówienie może przyjąć każda pełnoletnia osoba.
- Dostawa, instalacja i odbiór starego urządzenia mogą być realizowane w odrębnych terminach, natomiast każde przesunięcie dostawy, lub terminu realizacji usługi mogą wiązać się z poniesieniem dodatkowych kosztów, zgodnie z cennikiem dostawcy.
Wskazówka! Zgodnie z procedurami dostaw zamówień Electrolux ze sklepu internetowego www.electrolux.pl, dzień przed przewidywanym terminem dostawy otrzymasz powiadomienie o przewidywanych godzinach dostawy. Jeśli wiesz, że nie będzie Cię wtedy pod wskazanym adresie dostawy, zmień termin dostawy lub adres.
Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru z faktury zaczynającego się na 5600000000, który można znaleźć w e-mailu od firmy Zadbano wysyłanym po odebraniu urządzenia z magazynu, lub na fakturze zakupowej.