Dostawy w sklepie Electrolux - przewodnik

Ostatnia aktualizacja 18.03.2024 12:52

Problem

  • Jakie są warunki dostawy urządzeń zamówionych na stronie www.electrolux.pl?
  • Z kim można skontaktować się w wypadku reklamacji dotyczących dostawy i montażu?
  • Jak sprawdzić numer listu przewozowego?

Dotyczy

Rozwiązanie

  • W sklepie na stronie www.electrolux.com możliwe jest zamówienie wybranych dużych i małych urządzeń naszej marki. Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku na terenie całego kraju.
  • Zamówienia są zwykle realizowane w terminie 3-5 dni roboczych, choć dane dostawy oraz jej termin można zmienić, kontaktując się z dostawcą. W celu wprowadzenia zmian, niezbędne jest podanie numeru listu przewozowego.
  • Oprócz samej dostawy, w wypadku dużych urządzeń dostępne są usługi dodatkowe montażu i podłączenia. W zależności od rodzaju urządzenia oznacza to inny zestaw usług.
  • Reklamacje dotyczące dostawy i uszkodzeń transportowych należy zgłosić bezpośrednio do nas, natomiast reklamacje dotyczące montażu - do dostawcy.
  • Złożone zamówienie może zostać anulowane pod warunkiem że nie opuściło jeszcze magazynu.