Złożyłem zamówienie, jak zmienić datę dostawy ?

Ostatnia aktualizacja 09.05.2024 14:20

Problem

  • Chciałbym zmienić termin dostawy, co zrobić ?
  • Czy jest możliwe opóźnienie terminu dostawy ?
  • Czy mogę przesunąć termin dostawy zamówienia ze strony www.electrolux.pl ?

Dotyczy

Rozwiązanie

Zmiana terminu dostawy zamówienia jest możliwa.  Po otrzymaniu wiadomości email od firmy Zadbano masz możliwość wyboru dnia dostawy. Możesz przesunąć dzień dostawy maksymalnie 5 dni roboczych.

Skorzystaj z kalendarza z dostępnymi terminami dostawy, który przesyłany jest przez firmę Zadbano: 

Poniżej znajdziesz przykładowy widok zmiany terminu dostawy w ww. kalendarzu:

  • dzień oznaczony na żółto to aktualny, planowany termin dostawy, 
  • dni oznaczone na niebiesko to terminy dostawy, które możesz wybrać.