Problem
- Chciałbym zmienić termin dostawy, co zrobić ?
- Czy jest możliwe opóźnienie terminu dostawy ?
- Czy mogę przesunąć termin dostawy zamówienia ze strony www.electrolux.pl ?
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Urządzeń oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Zmiana terminu dostawy zamówienia jest możliwa. Po otrzymaniu wiadomości email od firmy Zadbano masz możliwość wyboru dnia dostawy. Możesz przesunąć dzień dostawy maksymalnie 5 dni roboczych.
Skorzystaj z kalendarza z dostępnymi terminami dostawy, który przesyłany jest przez firmę Zadbano:
Poniżej znajdziesz przykładowy widok zmiany terminu dostawy w ww. kalendarzu:
- dzień oznaczony na żółto to aktualny, planowany termin dostawy,
- dni oznaczone na niebiesko to terminy dostawy, które możesz wybrać.