Pomoc dotycząca kategorii: Instalacja i inne usługi dodatkowe
Potrzebujesz pomocy przy instalacji urządzenia? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące instalacji i zamówienia usług.
- Co zawiera usługa instalacji?
- Czy mogę wykupić dodatkowo przedłużenie gwarancji (Pakiet Ochronny) dla zakupionego produktu?
- Czy oferujecie usługę instalacji/montażu zamówionych urządzeń?
- Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest zmiana zakresu dodatkowych usług?
- Jakie usługi realizujemy w ramach zakupów D2C?
Dostawa i zwroty
Czekasz na dostawę? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy i zwrotu produktów.
Obsługa klienta
Masz pytania dotyczące zakupionego urządzenia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta
Zamówienie
Szukasz informacji o statusie zamówienia? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
Płatności i faktura
Odpowiedzi na pytania dotyczące metod płatności, bezpieczeństwa transakcji, dokumentów tj. e-faktury.
Odbiór Twojego starego urządzenia
Chcesz zutylizować stare urządzenie Electrolux? Dowiedz się, jak możemy Ci w tym pomóc.
Zrównoważony rozwój
Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób Electrolux dba o zrównoważony rozwój.