Pomoc dotycząca kategorii: Płatności i faktura
Odpowiedzi na pytania dotyczące metod płatności, bezpieczeństwa transakcji, dokumentów tj. e-faktury.
- Chcę dowiedzieć się więcej o zamawianym produkcie
- Czy dostępne metody płatności są bezpieczne?
- Czy mogę zapłacić korporacyjną kartą kredytową?
- Czy mogę zmienić dane do faktury / czy faktura może zostać wystawiona na firmę?
- Jak mogę otrzymać kopię faktury?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot płatności?
- Jakie są możliwe metody płatności?
- Kiedy moja karta kredytowa zostanie obciążona?
- Nie mogę dokończyć procesu składania zamówienia. Co mogę zrobić?
- Nie otrzymałem faktury VAT
Dostawa i zwroty
Czekasz na dostawę? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy i zwrotu produktów.
Obsługa klienta
Masz pytania dotyczące zakupionego urządzenia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta
Instalacja i inne usługi dodatkowe
Potrzebujesz pomocy przy instalacji urządzenia? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące instalacji i zamówienia usług.
Zamówienie
Szukasz informacji o statusie zamówienia? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
Odbiór Twojego starego urządzenia
Chcesz zutylizować stare urządzenie Electrolux? Dowiedz się, jak możemy Ci w tym pomóc.
Zrównoważony rozwój
Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób Electrolux dba o zrównoważony rozwój.