Jak mogę złożyć zamówienie?

Ostatnia aktualizacja 03.07.2023 15:08

Problem

  • Jak mogę złożyć zamówienie na stronie www.electrolux.pl?
  • Sposób złożenia zamówienia w sklepie internetowym Electrolux.

Dotyczy

Rozwiązanie

Poniżej znajdziesz wskazówki na temat składania zamówienia w naszym sklepie internetowym:


  1. Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, za pomocą przycisku Dodaj do koszyka.

  2. Przejdź do koszyka. Możesz zrobić o za pomocą przycisku z ikoną , którą znajdziesz w prawym górnym rogu strony (cyfra znajdująca się w środku symbolu informuje o ilości produktów znajdujących się w koszyku).

  3. W Koszyku znajdziesz podsumowanie wybranych produktów wraz z możliwością dodania kodu promocyjnego oraz zalogowania się do konta My Electrolux lub dokonania zakupów jako gość (przykładowe zdjęcie poniżej).



  4. W następnym kroku uzupełnij Adres dostawy. Jeśli kupujesz jako firma na tym etapie możesz to zasygnalizować - zaznacz Tak.



  5. Jeśli adres do faktury jest inny niż wpisany przez Ciebie adres dostawy zaznacz pole Mój adres do faktury jest innyuzupełnij pola danymi do faktury.




  6. Po uzupełnieniu danych przejdź do wybrania sposobu dostawy - kliknij przycisk Wybierz sposób dostawy.

  7. Wybierz usługi z których chcesz skorzystać podczas dostawy:
    • Odbiór zużytego urządzenia, 
    • Instalacja, montaż oraz podłączenie urządzenia

  8. Po wybraniu usług przejdź do finalizacji zamówienia - kliknij Przejdź do płatności



  9. Wybierz formę płatności oraz zapoznaj się z regulaminem, a następnie zaznacz Zapoznałam/em się i akceptuję regulamin. Kliknij przycisk Potwierdź i zapłać, aby przejść do płatności.



  10. Po dokonaniu płatności wygeneruje się numer zamówienia, a na podany adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
Connectivity
Connectivity

Poznaj nasze nowoczesne urządzenia i stwórz bez wysiłku swój inteligentny dom.