Problem
- Jak mogę złożyć zamówienie na stronie www.electrolux.pl?
- Sposób złożenia zamówienia w sklepie internetowym Electrolux.
Dotyczy
- Zamówienia ze strony www.electrolux.pl
- Produktów oraz akcesoriów ze strony www.electrolux.pl
Rozwiązanie
Poniżej znajdziesz wskazówki na temat składania zamówienia w naszym sklepie internetowym:
- Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, za pomocą przycisku Dodaj do koszyka.
- Przejdź do koszyka. Możesz zrobić o za pomocą przycisku z ikoną , którą znajdziesz w prawym górnym rogu strony (cyfra znajdująca się w środku symbolu informuje o ilości produktów znajdujących się w koszyku).
- W Koszyku znajdziesz podsumowanie wybranych produktów wraz z możliwością dodania kodu promocyjnego oraz zalogowania się do konta My Electrolux lub dokonania zakupów jako gość (przykładowe zdjęcie poniżej).
- W następnym kroku uzupełnij Adres dostawy. Jeśli kupujesz jako firma na tym etapie możesz to zasygnalizować - zaznacz Tak.
- Jeśli adres do faktury jest inny niż wpisany przez Ciebie adres dostawy zaznacz pole Mój adres do faktury jest inny i uzupełnij pola danymi do faktury.
- Po uzupełnieniu danych przejdź do wybrania sposobu dostawy - kliknij przycisk Wybierz sposób dostawy.
- Wybierz usługi z których chcesz skorzystać podczas dostawy:
- Odbiór zużytego urządzenia,
- Instalacja, montaż oraz podłączenie urządzenia
- Po wybraniu usług przejdź do finalizacji zamówienia - kliknij Przejdź do płatności
- Wybierz formę płatności oraz zapoznaj się z regulaminem, a następnie zaznacz Zapoznałam/em się i akceptuję regulamin. Kliknij przycisk Potwierdź i zapłać, aby przejść do płatności.
- Po dokonaniu płatności wygeneruje się numer zamówienia, a na podany adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.