Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła

Ostatnia aktualizacja 11.05.2023 15:06

Problem

  • Nie mogę zalogować do swojego konta
  • Poproszono o nowe hasło, ale nie otrzymano linku do resetu hasła.
  • Nie otrzymałem wiadomości e-mail dotyczącej resetowania hasła.
  • Problem z zalogowaniem do konta.

Rozwiązanie

Najczęstszą przyczyną jest taka, że link aktywacyjny hasła mógł zostać przeniesiony do folderu Spam lub Wiadomości-śmieci


  1. Sprawdź foldery spamu/ wiadomości-śmieci w swojej skrzynce mailowej.
  2. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną  (cookies)— jak to zrobić, zależy od Twojej przeglądarki.
  3. Spróbuj użyć innej przeglądarki.
  4. Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z Biurem Obsługo Klienta.
Connectivity
Connectivity

Poznaj nasze nowoczesne urządzenia i stwórz bez wysiłku swój inteligentny dom.