Problem
- Odkurzacz automatyczny wyświetla komunikat o błędzie E21
- Trójkąt ostrzegawczy i przycisk Play migają po podłączeniu robota do ładowarki
Dotyczy
- Odkurzacz automatyczny serii Pure i9
- Odkurzacz automatyczny serii Pure i9.2
Rozwiązanie
1. Zaktualizuj oprogramowanie robota za pośrednictwem aplikacji lub dedykowanej strony
2. Jeśli problem nadal występuje po aktualizacji:
- Sprawdź, czy oba akumulatory są prawidłowo podłączone i zresetuj robota, odłączając akumulatory i odczekaj 10 sekund. Ponownie zainstaluj akumulatory i sprawdź, czy problem został rozwiązany.
- Jeśli nie, może być konieczna wymiana obu akumulatorów, aby usunąć ten kod błędu (gwarancja na akumulatory wynosi 6 miesięcy)
- Umieść odkurzacz z powrotem w stacji ładującej i uruchom ponownie po zakończeniu ładowania.
Przyczyna
- Kod błędu oznacza, że ładowanie akumulatora nie kończy się normalnie lub ładowanie trwało zbyt długo.
- Przyczyną może być zużycie baterii lub jej uszkodzenie w inny sposób.