Problem
- Pralka nosi widoczne ślady uszkodzenia
- Nowa pralka została dostarczona uszkodzona, wgnieciona, zarysowana
- Uszkodzenie w nowej pralce
- Nowa pralka nie działa prawidłowo. Jak i gdzie mogę uzyskać pomoc?
Dotyczy
- Pralki
Rozwiązanie
1. Jeżeli uszkodzenie zostało wykryte podczas rozpakowywania urządzenia:
Bezzwłocznie skontaktuj się ze sprzedawcą, aby zgłosić uszkodzenie dostarczonego urządzenia.
Dane kontaktowe sprzedawcy znajdziesz na fakturze lub dokumencie dostawy.
Ostrzeżenie: Nie zalecamy w takiej sytuacji podłączania, ani użytkowania urządzenia.
2. Jeżeli uszkodzenie zostało wykryte podczas instalacji lub pierwszego użycia:
Bezzwłocznie skontaktuj się ze sprzedawcą, aby zgłosić uszkodzenie dostarczonego urządzenia.
Dane kontaktowe sprzedawcy znajdziesz na fakturze lub dokumencie dostawy.
3. Jeśli podczas podczas pierwszego użycia urządzenie zasygnalizowało błąd lub problem funkcjonalny:
Przygotuj dane urządzenia widoczne na tabliczce znamionowej, tj. numer PNC (Prod. No) i numer seryjny oraz dokument zakupu.
Skontaktuj się z naszym Biura Obsługi Klienta pod numerem 22 749 61 00 (*Koszt połączenia według stawek Twojego operatora) lub przy użyciu formularza kontaktowego.
Uszkodzenia mechaniczne lub powstałe w transporcie nie podlegają gwarancji. Warunki gwarancji znajdziesz na naszej stronie.
4. Jeśli chcesz naprawić urządzenia na własny koszt:
W celu poznania możliwości naprawy odpłatnej skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 749 61 00 (*Koszt połączenia według stawek Twojego operatora).
Odwiedź stronę internetową naszego sklepu internetowego lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 749 61 00 (*Koszt połączenia według stawek Twojego operatora) jeśli chcesz zakupić części zamienne lub akcesoria.
Ważne: Jeśli pralka wyświetla kod błędu, zapamiętaj go lub zapisz i podaj podczas zgłaszania problemu. Jest to bardzo istotna informacja, która może wydatnie skrócić czas naprawy.
Ostrzeżenie: Nie zalecamy używania produktu, dopóki problem nie zostanie całkowicie usunięty.
Problem | Do kogo zgłosić problem? |
Uszkodzenie mechaniczne lub transportowe | Skontaktuj się ze sprzedawcą. |
Brakujące wyposażenie lub akcesorium | Skontaktuj się ze sprzedawcą. |
Urządzenie sygnalizuje błąd / nie działa prawidłowo | Sprawdź znaczenie błędu w instrukcji obsługi lub w naszym Centrum Pomocy. |
Jeśli wskazówki nie pomogą w rozwiązaniu problemu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. |