Problem
- Zmywarka wyświetla komunikat o błędzie i80
- Błąd i80 w zmywarce
- Kod błędu i80 w zmywarce
Dotyczy
- Zmywarka do zabudowy
- Zmywarka wolnostojąca
Rozwiązanie
1. Zresetować urządzenie:
- Odłączyć wtyczkę zmywarki od gniazda elektrycznego, odczekać 1 minutę i podłączyć ponownie.
- Jeśli dostęp do gniazda elekrtycznego jest utrudniony, zasilanie można również wyłączyć w skrzynce bezpieczników.
- Podczas wysuwania i ponownego wsuwania urządzenia do zabudowy, należy upewnić się, że nie doszło do zagięcia lub przyciśnięcia węży oraz że zawór wody jest całkowicie otwarty.
- Włączyć zmywarkę, wybrać odpowiedni program i uruchomić urządzenie.
- Jeśli cykl zmywania przebiega normalnie, problem został rozwiązany.
2. Sprawdzić, czy urządzenie znowu wyświetla ten sam komunikat o błędzie lub czy komunikat jest inny
- Jeśli urządzenie wciąż nie działa prawdłowo i wyświetla inny kod błędu, należy sprawdzić kod błędu w instrukcji obsługi lub odwiedzić nasze Centrum Pomocy, aby rozwiązywać problem.
- Pobieranie instrukcji obsługi.
Jeśli powyższe wskazówki nie pozwolą rozwiązać problemu, zaleca się kontakt z Biurem Obsługi Klienta Electrolux.
Uwaga: nie zaleca się użytkowania urządzenia do czasu całkowitego wyeliminowania problemu. Należy odłączyć urządzenie od zasilania i nie podłączać go ponownie do czasu uzyskania pewności, że wyeliminowano wszystkie nieprawidłowości.