Witamy w programie Electrolux Pure Care
W ramach unikalnego program Pure Care
oferujemy naprawę produktu w ciągu 48 godzin*
od dostarczenia do serwisu, jeśli niezbędna jest naprawa.
Zarejestruj produkt na stronie www.electrolux.pl/rejestracja, aby uzyskać dodatkowe korzyści.
Otrzymasz certyfikat gwarancji najwyższej jakości obsługi zapewniający:
- dostęp do infolinii obsługi klienta
- w razie potrzeby priorytetową naprawę
Lista modeli objętych programem Pure Care:
- Pure F9
- Pure i8
- Pure i9
- ERV5
- Pure A9
- Well A5
- Well A7
- Well Q8
- POWER HYGIENIC 800
- POWER ULTIMATE 800
*Pure Care zapewnia wyjątkowo szybką i kompleksową naprawę urządzenia w ciągu 48 godzin* od dostarczenia do serwisu, a także w systemie door-to-door.
Infolinia obsługi klienta: 22 749 61 00, pon.-pt. 8:00-18:00 (Uwaga: nowe godziny pracy)
*Średni czas realizacji w dni robocze.