REGULAMIN ZASAD KORZYSTANIA Z SYSTEMU ZGŁOSZENIA NAPRAWY ONLINE
1. Definicje
Electrolux – „Electrolux Poland” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS: 0000029692, NIP: 5210084388, BDO: 000007979 o kapitale zakładowym 272.731.500 zł.
Serwis – wyznaczony przez Electrolux punkt serwisowy z siedzibą w Polsce, zajmujący się naprawą urządzeń Electrolux;
Klient – podmiot zgłaszający sprzęt do naprawy;
Urządzenie – urządzenie AGD: urządzenia gospodarstwa domowego marek: AEG, Electrolux, Zanussi;
Technik – pracownik Serwisu, który dokonuje naprawy;
Miejsce wykonywania naprawy – miejsce, w którym znajduje się urządzenie do naprawy; może to być mieszkanie lub biuro Klienta firmy;
Call Center – Biuro Obsługi Klienta firmy Electrolux, dostępne w dni robocze pod numerem 22 749 61 00 ( koszt połączenia zgody z taryfą operatora ) w godzinach 9:00 – 17:00;
System – aplikacja „Zgłoszenie naprawy online” umożliwiająca elektroniczne zgłoszenie usterki urządzenia przez Klienta poprzez wprowadzenie danych teleadresowych, danych urządzenia oraz informacji o usterce i tym samym zainicjowanie przez Call Center kontaktu z Klientem w celu zamówienia przez Klienta odpowiedniej usługi naprawy.
2. Usługi
Electrolux świadczy następujące usługi naprawy urządzenia : Stały Koszt Naprawy, naprawa gwarancyjna, naprawa pogwarancyjna w miejscu, gdzie urządzenie jest zainstalowane. Powyższe usługi są dostępne tylko dla wybranych urządzeń AGD.
3. Wprowadzanie danych
Warunkiem zgłoszenia naprawy online jest wprowadzenie przez Klienta danych teleadresowych (imię, nazwisko, numer kontaktowy, adres instalacji urządzenia, adres e-mail), informacji o urządzeniu ( numer produktu PNC, numer seryjny, model urządzenia, data zakupu) oraz opisu usterki urządzenia.
4. Potwierdzenie zgłoszenia naprawy
Po wprowadzeniu danych do systemu i ich zatwierdzeniu przez Klienta, niezwłocznie, lecz nie później niż w kolejnym dniu roboczym następuje kontakt pracownika Biura Obsługi Klienta z Klientem w celu ostatecznego zweryfikowania sprawności urządzenia i wyboru przez Klienta odpowiedniego rodzaju usługi. Następnie, w przypadku konieczności naprawy urządzenia następuje przekazanie zgłoszenia do wyznaczonego przez Biuro Obsługi Klienta serwisu.
5. Data i terminy wizyt Technika
Klient podczas zgłoszenia naprawy online zobowiązany jest do wskazania preferowanej przez niego daty oraz godziny wizyty serwisowej. Powyższe wskazanie przez Klienta daty i godziny jest jednak stricte orientacyjne. Ostateczna data i godzina wizyty zostanie ustalona przez serwis po zweryfikowaniu zgłoszenia przez Biuro Obsługi Klienta. Serwis wyznacza termin z uwzględnieniem preferencji Klienta, ale również dostępności serwisu w danej lokalizacji oraz miejscowości, w której znajduje się urządzenie.
6. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Klienta, podanych w związku ze zgłoszeniem naprawy online, jest „Electrolux Poland” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu tych danych znajdują się na stronie internetowej https://www.electrolux.pl/overlays/data-privacy-statement/
7. Inne
„Electrolux Poland” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w powyższych warunkach i zasadach korzystania z systemu „Zgłoszenie napraw online” przy czym zgłoszenia dokonane w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji warunków będą obsługiwane zgodnie z zasadami obowiązującymi w poprzedniej wersji. Zmiany warunków nie będą niekorzystnie wpływały na prawa nabyte przez Klienta zgodnie z wersją obowiązującą w chwili dokonywania zgłoszenia naprawy online.
Jeżeli z przyczyn technicznych zgłoszenie naprawy online będzie niemożliwe, prosimy wówczas o kontakt bezpośrednio z Call Center pod numerem 22 749 61 00 (koszt połączenia zgody z taryfą operatora).