Jak zareklamować urządzenie zakupione poprzez stronę Electrolux?

Ostatnia aktualizacja 23.03.2023 14:51

Problem

  • Jak mogę złożyć reklamację?
  • Reklamacja urządzenia zakupionego bezpośrednio przez stronę Electrolux?
  • Zakupy online - reklamacja sprzętu. 
  • urządzenie nie działa
  • awaria urządzenia

Dotyczy

Rozwiązanie

Jeśli chcesz zgłosić reklamację swojego urządzenie Electrolux, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora). Możesz również zareklamować swoje urządzenie za pośrednictwem maila na adres: infolinia@electrolux.com

W celu przyjęcia zgłoszenia należy przygotować następujące dane:


Nasza infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. 


Skontaktuj się bezpośrednio z działem Wsparcia Sprzedaży Online, pod numerem 22 749 61 61 (koszt zgodny z taryfą operatora), jeśli Twoje urządzenie zostało zakupione bezpośrednio w Electrolux, przez stronę www.electrolux.pl i chcesz zgłosić:

  • problem z dostawą,
  • uszkodzenie dostarczonego sprzętu, jeśli dotarło do Ciebie uszkodzone,
  • problem z płatnością lub potwierdzeniem zamówienia.
  • Dział Wsparcia Sprzedaży Online pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. 
  • Pamiętaj! Usterki urządzenia, które chcesz zareklamować w ramach gwarancji, zgłaszaj bezpośrednio do działu Obsługi Klienta pod numerem 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora
Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienne i akcesoria
Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.