Pakiet ochronny KOMFORT można nabyć dla dużych urządzeń AGD (płyty, kuchnie, kuchenki, piekarniki, okapy, chłodziarki, pralki, suszarki, zmywarki) marki Electrolux zakupionego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Więcej spokoju w Twoim codziennym życiu
Pakiet ochronny to spokój dla Ciebie.
Potrzebujesz wsparcia?
Jeśli chcesz, aby nasz konsultant pomógł Ci w doborze pakietu, zadzwoń do nas: 801 444 800*, 22 749 61 00*. Kliknij przycisk widoczny po prawej stronie, aby się połączyć.
*Opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej.
Często zadawane pytania
Dla jakiego urządzenia mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?
Czy zakup Pakietu ochronnego KOMFORT Electrolux wpływa na okres Standardowej Gwarancji Producenta?
Nie, Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux nie wpływa na okres trwania Standardowej Gwarancji Producenta i rozpoczyna się w zależności od wybranego pakietu.
Jakich usterek nie obejmuje Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?
Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux nie obejmuje np.:
• uszkodzeń urządzenia spowodowanych wszelkimi zdarzeniami losowymi, chyba, że wybrano pakiet który obejmuje tego rodzaju uszkodzenia;
• zużycia elementów eksploatacyjnych, które ze względu na swój charakter, ulegają zużyciu w okresie krótszym niż okres przydatności urządzenia np.: żarówki, baterie, bezpieczniki itp;
• korozji, zmian estetycznych wynikających z normalnego użytkowania urządzenia i niewpływających na prawidłowe działanie sprzętu;
• uszkodzeń związanych z użytkowaniem urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem lub zaleceniami wynikającymi z instrukcji obsługi;
• uszkodzeń wynikających z naprawy urządzenia przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione przez Electrolux.
Pełna lista, czego nie obejmuje ten pakiet znajduje się w Ogólnych Warunkach Usługi.
Ile zapłacę za Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?
Ceny pakietów są rożne w zależności od zakresu ochrony, oraz czasu jego obowiązywania. O szczegóły zapytaj na infolinii 801 444 800*, 22 749 61 00* lub sprawdź na www.electrolux.pl/pakietyochronne.
*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej
Kiedy mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?
Termin, kiedy można nabyć Pakiet ochronny KOMFORT może być uzależniony od zakresu ochrony. Jedną z podstawowych zasad jest to, że urządzenie nie może być starsze niż 8 lat. Informację, jaki pakiet będzie najkorzystniejszy dla Ciebie, uzyskasz dzwoniąc na Infolinię pod numerami: 801 444 800*, 22 749 61 00* lub sprawdzając na www.electrolux.pl/pakietyochronne.
*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej
W jaki sposób mogę zgłosić usterkę podczas obowiązywania Pakietu ochronnego KOMFORT Electrolux?
Wszelkie nieprawidłowości można zgłosić kontaktując się bezpośrednio z naszą Infolinią pod numerem: 801 444 800*.
*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej
Przez kogo oferowany jest Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?
Pakiet ochronny KOMFORT, będący formą ubezpieczenia urządzenia, jest oferowany przez Electrolux Insurance Co Ltd z siedzibą w Sztokholmie, a pozostała przez Electrolux Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Naprawy urządzeń, które objęte są wykupionym pakietem wykonywane są przez Autoryzowaną Sieć Serwisową firmy Electrolux Poland Sp. z o.o., w miejscu jego instalacji przez klienta, a jeśli nie jest to możliwe – w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym.
Czy w przypadku naprawy ponoszę jakiekolwiek koszty?
Nie, jeśli uszkodzenie jest objęte wykupionym pakietem. Pakiet ochronny KOMFORT obejmuje pokrycie wszelkich kosztów naprawy lub wymiany, w tym również kosztów transportu i instalacji.
Kiedy urządzenie wymieniane jest na nowe w ramach Pakietu ochronnego KOMFORT?
Urządzenie zostanie wymienione na nowe, jeżeli naprawa wadliwego urządzenia jest niemożliwa lub będzie ekonomicznie nieuzasadniona.
Jakie urządzenie otrzymam, gdy naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona?
W przypadku wymiany, klient otrzyma nowe urządzenie posiadające porównywalne funkcje oraz o wartości urządzenia wymienionego.
Jeśli sprzedam lub podaruję urządzenie, które jest objęte Pakietem ochronnym KOMFORT, czy urządzenie nadal będzie objęte usługami tego pakietu?
Prawa i obowiązki wynikające z zakresu usług Pakietu ochronnego KOMFORT mogą zostać przeniesione na nowego właściciela urządzenia. W tym celu należy skontaktować się z naszą infolinią pod numerami 801 444 800*, 22 749 61 00*.
*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT mają naprawy lub wymiany sprzętu na nowy w ramach gwarancji producenta?
Dokonanie napraw lub wymiany urządzenia w ramach Standardowej Gwarancji Producenta nie wpływa na długość i zakres usługi wybranego Pakietu.
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT ma wymiana sprzętu na nowy w ramach tego pakietu?
W przypadku wymiany urządzenia, wymienione urządzenie objęte będzie Standardową Gwarancją Producenta.
Czy mogę odstąpić od umowy na Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?
Tak, w przypadku Pakietu ochronnego KOMFORT, będącego formą ubezpieczenia można zrezygnować w ciągu 30 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, jeśli w tym czasie nie została wykonana wymiana lub naprawa urządzenia. W innym przypadku nie ma możliwości rezygnacji z usługi.