Pomoc dotycząca kategorii: Kupuj bezpośrednio w Electrolux
Artykuły rekomendowane dla kategorii: Kupuj bezpośrednio w Electrolux
- Jak zgłosić reklamację w Electrolux?
- Jaki jest okres gwarancji urządzeń Electrolux?
- Jak mogę zwrócić zamówione produkty?
- Jak zareklamować urządzenie zakupione poprzez stronę Electrolux?
- Zwrot produktów kupionych przez stronę www.electrolux.pl
- Gdzie mogę znaleźć numer listu przewozowego, aby móc śledzić dostawę?
- Jak długo trwa realizacja zamówienia?
- Jak i kiedy mogę się skontaktować z Działem Obsługi Zakupów Online w celu uzyskania pomocy?
- Czy mogę wykupić dodatkowo przedłużenie gwarancji (Pakiet Ochronny) dla zakupionego produktu?
- Gdzie mogę znaleźć akcesoria i części zamienne do mojego urządzenia?
Wyszukaj artykuły dotyczące pomocy serwisowej
Sugetie wyszukiwania
Dostawa i zwroty
Czekasz na dostawę? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy i zwrotu produktów.
Obsługa klienta
Masz pytania dotyczące zakupionego urządzenia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta
Instalacja i inne usługi dodatkowe
Potrzebujesz pomocy przy instalacji urządzenia? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące instalacji i zamówienia usług.
Zamówienie
Szukasz informacji o statusie zamówienia? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
Płatności i faktura
Odpowiedzi na pytania dotyczące metod płatności, bezpieczeństwa transakcji, dokumentów tj. e-faktury.
Odbiór Twojego starego urządzenia
Chcesz zutylizować stare urządzenie Electrolux? Dowiedz się, jak możemy Ci w tym pomóc.
Zrównoważony rozwój
Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób Electrolux dba o zrównoważony rozwój.