Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?

Ostatnia aktualizacja 22.05.2024 10:26

Problem

Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?

Rozwiązanie

Informacje te zawierają kluczowe punkty dotyczące postępu Twojego zamówienia, w tym:

  1. Potwierdzenie otrzymania zamówienia - Po złożeniu zamówienia powinieneś otrzymać e-mail potwierdzający, że Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
  2. Przygotowanie do wysyłki - Gdy Twoje zamówienie zostanie przygotowane do wysłania, poinformujemy Cię o tym, zawierając szacowany czas wysyłki.
  3. Wysyłka - W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia przesyłki, dzięki któremu będziesz mógł śledzić jej trasę aż do momentu dostawy.
  4. Zmiany w zamówieniu - Jeśli wystąpią jakiekolwiek zmiany w statusie Twojego zamówienia, na przykład opóźnienia w dostawie lub problemy z dostępnością niektórych produktów, niezwłocznie Cię o tym poinformujemy.
  5. Dostawa - Gdy zamówienie zostanie dostarczone, otrzymasz od nas wiadomość z potwierdzeniem, że przesyłka dotarła do celu.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania czy wątpliwości dotyczące Twojego zamówienia, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta Electrolux