Problem
- Serwis gwarancyjny urządzeń Electrolux.
- Jak mogę zgłosić reklamację w Electrolux?
- Naprawa sprzętu Electrolux w ramach gwarancji.
- Jak zamówić naprawę towaru Electrolux
- Reklamacja Electrolux.
- Reklamacja urządzenia Electrolux.
- Zgłoszenie reklamacji do Electrolux.
Dotyczy
- Duży sprzęt AGD produkowany przez Electrolux
Rozwiązanie
Jeśli chcesz zgłosić reklamację swojego urządzenie Electrolux, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem 22 749 61 00 (koszt zgodny z taryfą operatora). Możesz również zareklamować swoje urządzenie za pośrednictwem maila na adres: infolinia@electrolux.com
Aby skorzystać z wsparcia technicznego Electrolux, upewnij się, że masz przygotowane niezbędne informacje o urządzeniu, w tym: numer produktu (PNC), numer seryjny oraz datę zakupu, którą można znaleźć na dowodzie zakupu.
Za obsługę zgłoszeń gwarancyjnych urządzeń marki Electrolux odpowiada Dział Obsługi Klienta. Kontakt z infolinią Electrolux jest możliwy pod numerem telefonu 22 749 61 00, zgodnie z taryfą Twojego operatora, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 9:00 do 17:00.
Pamiętaj, że sprawy takie jak niezgodność towaru z umową, uszkodzenie powstałe w transporcie lub braki w wyposażeniu fabrycznym należy kierować bezpośrednio do sprzedawcy. Jeśli chcesz zgłosić problem dotyczący którejkolwiek z wyżej wymienionych kwestii związanych z zakupem dokonanym bezpośrednio na naszej stronie internetowej www.electrolux.pl, skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem Wsparcia Sprzedaży Online.
W przypadku chęci zgłoszenia wady produktów zakupionych bezpośrednio w naszym sklepie internetowym www.shop.electrolux.pl, skorzystaj ze ścieżki opisanej na stronie sklepu.
Warunki gwarancji Electrolux znajdziesz na naszej stronie internetowej.