Pomoc dotycząca kategorii: Zamówienie
Szukasz informacji o statusie zamówienia? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
- Chcę zwrócić produkt, ale nie mogę znaleźć faktury, co powinienem zrobić?
- Czy i w jaki sposób mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy?
- Czy mogę anulować złożone zamówienie?
- Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
- Czy otrzymam informacje dotyczące statusu mojego zamówienia?
- Jak mogę sprawdzić, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
- Jak mogę złożyć zamówienie?
- Jak zresetować hasło do konta Electrolux?
- Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
- Otrzymałem niewłaściwe / uszkodzone urządzenie. Jak długo potrwa wymiana?
- Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co powinienem zrobić?
- Otrzymałem zamówienie, element wyposażenia jest uszkodzony. Gdzie zgłosić uszkodzenie ?
- Wiadomość email z potwierdzeniem zamówienia nie dotarła. Co mogę zrobić?
- Z jakiego powodu nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
- Zamówiłem urządzenie w niewłaściwym kolorze. Jak mogę zmienić zamówienie?
- Zamówione urządzenie zostało dostarczone uszkodzone. Co mogę zrobić?
Dostawa i zwroty
Czekasz na dostawę? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy i zwrotu produktów.
Obsługa klienta
Masz pytania dotyczące zakupionego urządzenia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta
Instalacja i inne usługi dodatkowe
Potrzebujesz pomocy przy instalacji urządzenia? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące instalacji i zamówienia usług.
Płatności i faktura
Odpowiedzi na pytania dotyczące metod płatności, bezpieczeństwa transakcji, dokumentów tj. e-faktury.
Odbiór Twojego starego urządzenia
Chcesz zutylizować stare urządzenie Electrolux? Dowiedz się, jak możemy Ci w tym pomóc.
Zrównoważony rozwój
Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób Electrolux dba o zrównoważony rozwój.